[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
داوران::
ابر کلیدوازگان::
::
مقالات در دست انتشار
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..











Creative Commons License




 
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 13، شماره 2 - ( 9-1398 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML Predicting Fatigue in University Students via Subtypes of Perfectionism ص. 42-8
[English Abstract] Farideh khojasteh، Afsaneh Marziyeh، Abdulwahab Pourghaz
چکیده (398 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (146 دریافت)  
XML Prediction of Marriage Expectation Models from Differentiation with the Mediator Variable of Marriage Attitudes in the Single Girls of Hormozgan University ص. 66-43
[English Abstract] Samaneh Najarpourian، S. Abdolvahab Samavi، Hanieh Shaafizadeh
چکیده (286 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (93 دریافت)  
XML Perceived Social Support and Suicidal Ideation: The Moderating Role of thwarted Belongingness and Burdensomeness ص. 88-67
[English Abstract] Shiva Kamalipour، Nahid Akrami، Ahmad Abedi
چکیده (240 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (109 دریافت)  
XML Predicting Students' Subjective Well-Being and Its Subscales Based on Spiritual Intelligence ص. 108-89
[English Abstract] Fereshteh Baezzat، Mahshad Motaghedifard، Tahereh Golestanibakht
چکیده (270 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (93 دریافت)  
XML Qualitative Study of Using Online Social Network Sites (SNS) based on Attachment Styles in College Students ص. 140-109
[English Abstract] Parisa Sadat Seyed Mousavi، Mohsen Poorganji
چکیده (249 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (88 دریافت)  
XML The Effectiveness of Instruction Based on Gardner's Theory of Multiple Intelligences (TMI) on Career Self-Efficacy of Deaf Students ص. 162-141
[English Abstract] Saeed Rahimi-Pordanjani، Bagher Ghobari-Bonab، Mansooreh Fazilzti، Mohammad Ghasemi Pirbaloti
چکیده (283 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (98 دریافت)  
XML Modeling the Relationship between Cultural Capital and Sense of School Belonging among Middle School Students: The mediating role of Social and Institutional Trust ص. 194-163
[English Abstract] masoumeh Talebi، Mohammad Hasani، Afshar Kabiri
چکیده (369 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (126 دریافت)  
XML A Model of Family Functioning Based on Cohesion, Flexibility and Communication across Family Life Cycle in Married Women ص. 228-195
[English Abstract] Afsaneh Ghanbari Panah، Mohamed Sharif Mustaffa
چکیده (331 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (154 دریافت)  
XML The Effectiveness of Dialectical Behavior Therapy on Depression, Stress, Anxiety and Symptoms of Migraine ص. 257-229
[English Abstract] Susan Alizadehfard
چکیده (305 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (134 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
نشریه بین المللی روانشناسی International Journal of Psychology (IPA)
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 61 queries by YEKTAWEB 4422