[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
داوران::
ابر کلیدوازگان::
::
مقالات در دست انتشار
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..










Creative Commons License




 
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 13، شماره 2 - ( 9-1398 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML Predicting Fatigue in University Students via Subtypes of Perfectionism ص. 42-8
[English Abstract] Farideh khojasteh ، Afsaneh Marziyeh ، Abdulwahab Pourghaz
چکیده (1277 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (579 دریافت)  
XML Prediction of Marriage Expectation Models from Differentiation with the Mediator Variable of Marriage Attitudes in the Single Girls of Hormozgan University ص. 66-43
[English Abstract] Samaneh Najarpourian ، S. Abdolvahab Samavi ، Hanieh Shaafizadeh
چکیده (1078 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (578 دریافت)  
XML Perceived Social Support and Suicidal Ideation: The Moderating Role of thwarted Belongingness and Burdensomeness ص. 88-67
[English Abstract] Shiva Kamalipour ، Nahid Akrami ، Ahmad Abedi
چکیده (1112 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (657 دریافت)  
XML Predicting Students' Subjective Well-Being and Its Subscales Based on Spiritual Intelligence ص. 108-89
[English Abstract] Fereshteh Baezzat ، Mahshad Motaghedifard ، Tahereh Golestanibakht
چکیده (1267 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (699 دریافت)  
XML Qualitative Study of Using Online Social Network Sites (SNS) based on Attachment Styles in College Students ص. 140-109
[English Abstract] Parisa Sadat Seyed Mousavi ، Mohsen Poorganji
چکیده (1217 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (504 دریافت)  
XML The Effectiveness of Instruction Based on Gardner's Theory of Multiple Intelligences (TMI) on Career Self-Efficacy of Deaf Students ص. 162-141
[English Abstract] Saeed Rahimi-Pordanjani ، Bagher Ghobari-Bonab ، Mansooreh Fazilzti ، Mohammad Ghasemi Pirbaloti
چکیده (1231 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (468 دریافت)  
XML Modeling the Relationship between Cultural Capital and Sense of School Belonging among Middle School Students: The mediating role of Social and Institutional Trust ص. 194-163
[English Abstract] masoumeh Talebi ، Mohammad Hasani ، Afshar Kabiri
چکیده (1319 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (473 دریافت)  
XML A Model of Family Functioning Based on Cohesion, Flexibility and Communication across Family Life Cycle in Married Women ص. 228-195
[English Abstract] Afsaneh Ghanbari Panah ، Mohamed Sharif Mustaffa
چکیده (1608 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (1139 دریافت)  
XML The Effectiveness of Dialectical Behavior Therapy on Depression, Stress, Anxiety and Symptoms of Migraine ص. 257-229
[English Abstract] Susan Alizadehfard
چکیده (1208 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (635 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
نشریه بین المللی روانشناسی International Journal of Psychology (IPA)
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 58 queries by YEKTAWEB 4645