[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
داوران::
ابر کلیدوازگان::
::
مقالات در دست انتشار
  • شناسایی و طبقه بندی بازی‌های کلاسی و خانوادگی موثر برکاهش اختلال اضطراب جدایی کودکان چهار تا هشت سال
    منیره صالحی، فاطمه زهرا هاشم آبادی
  • Predictive Effects of Cognitive Flexibility, Marital Relationship Quality, and Meta-worry on Pregnancy Anxiety
    Farnaz Deihimi Noutash, Marziyeh Alivandi Vafa, Laya Farzadi
  • پیش‌بینی افسردگی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه با میانجی‌گری شفقت به خود
    زهره سلیمی، فریده حسین ثابت، فرامرز سهرابی
  • بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و اراده کاری با رضایت شغلی و قصد ترک شغل: نقش میانجی کار شایسته
    عبدالزهرا نعامی، صبا قیصری، عاطفه محمدحسینی
  • Investigation the effectiveness of a Transdiagnostic training Package Based on Acceptance and Commitment Therapy and Emotion Regulation on Psychological Security and Hope for Life of Cancer Patients
    Anis Khoshlahjeh Sedgh
  • Effectiveness of the Storytelling-based Academic Optimism Training on the Academic Optimism and Adjustment
    Priya Ranjbar Satari
  • Avoidance in Cardiovascular disease: A Qualitative Study
    hadis cheraghian، aahmadreza kiani، ali rezaeisharif، hossein ghamari kivi
  • بررسی روابط بین هوش هیجانی، تمایل به برقراری ارتباط، ابراز وجود و لذت از یادگیری زبان انگلیسی
    عباس زارعی، زهره پاینده
  • بررسی رابطه بین شایستگی رهبری و شایستگی ارتباطات در یک کانون ارزیابی با استفاده از تحلیل همبستگی کانونی
    علی اسلامیان، کیومرث بشلیده، نسرین ارشدی
  • رابطه هوش هیجانی با ترک شغل با توجه به نقش میانجی گر خشنودی شغلی و حمایت سازمانی ادراک شده
    سید میثم دیباجی، هاجر مساح
  • ..
    جستجو در پایگاه

    جستجوی پیشرفته
    ..
    دریافت اطلاعات پایگاه
    نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
    ..










    Creative Commons License




     
    ..
    :: دوره 11، شماره 1 - ( 8-1396 ) ::
    جلد 11 شماره 1 صفحات 149-123 برگشت به فهرست نسخه ها
    The Effects of the Moderating Variables (Family, Education, Peer Group) on the Association between Extraversion and Identity Styles
    دکتر علیرضا قربانی نویسنده مسیول ، دکتر هاسلیندا عبدالله ، دکتر نوبایا احمد علی ، دکتر معروف رودزان
    چکیده:   (3287 مشاهده)
    The present study aims at examining the effects of moderating variables on the association between extraversion and identity styles. A quantitative research method (descriptive and survey) was employed. The sample included high school students (n=380) aged 17 and 18. Data was collected through self-administered questionnaires. Hierarchical regression analyses were used. In the first stage, the relationship between extraversion and normative style was significantly moderated by the level of education (β= .10, p
         
    نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
    دریافت: 1400/7/3 | پذیرش: 1400/8/23 | انتشار: 1400/8/23


    XML   English Abstract   Print


    Download citation:
    BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
    Send citation to:

    mohammad alireza ghorbani nevisandeh election, mohammad هاسلیندا abdollah, mohammad nobaya ahmad ali, mohammad marouf رودزان. The Effects of the Moderating Variables (Family, Education, Peer Group) on the Association between Extraversion and Identity Styles. ijpb 2017; 11 (1) :123-149
    URL: http://ijpb.ir/article-1-232-fa.html

    دکتر علیرضا قربانی نویسنده مسیول ، دکتر هاسلیندا عبدالله ، دکتر نوبایا احمد علی ، دکتر معروف رودزان . The Effects of the Moderating Variables (Family, Education, Peer Group) on the Association between Extraversion and Identity Styles. نشریه بین المللی روانشناسی. 1396; 11 (1) :123-149

    URL: http://ijpb.ir/article-1-232-fa.html



    بازنشر اطلاعات
    Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
    دوره 11، شماره 1 - ( 8-1396 ) برگشت به فهرست نسخه ها
    نشریه بین المللی روانشناسی International Journal of Psychology (IPA)
    Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 53 queries by YEKTAWEB 4660