[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
داوران::
ابر کلیدوازگان::
::
مقالات در دست انتشار
  • بررسی رابطه بین شایستگی رهبری و شایستگی ارتباطات در یک کانون ارزیابی با استفاده از تحلیل همبستگی کانونی
    علی اسلامیان، کیومرث بشلیده، نسرین ارشدی
  • بررسی روابط بین هوش هیجانی، تمایل به برقراری ارتباط، ابراز وجود و لذت از یادگیری زبان انگلیسی
    عباس زارعی، زهره پاینده
  • Avoidance in Cardiovascular disease: A Qualitative Study
    hadis cheraghian، aahmadreza kiani، ali rezaeisharif، hossein ghamari kivi
  • اثربخشی آموزش خوش‌بینی تحصیلی از طریق قصه‌گویی بر خوش بینی تحصیلی و سازگاری تحصیلی
    Paria Ranjbar Satari
  • Investigation the effectiveness of a Transdiagnostic training Package Based on Acceptance and Commitment Therapy and Emotion Regulation on Psychological Security and Hope for Life of Cancer Patients
    Anis Khoshlahjeh Sedgh
  • بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و اراده کاری با رضایت شغلی و قصد ترک شغل: نقش میانجی کار شایسته
    عبدالزهرا نعامی، صبا قیصری، عاطفه محمدحسینی
  • پیش‌بینی افسردگی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه با میانجی‌گری شفقت به خود
    زهره سلیمی، فریده حسین ثابت، فرامرز سهرابی
  • شناسایی و طبقه بندی بازی‌های کلاسی و خانوادگی موثر برکاهش اختلال اضطراب جدایی کودکان چهار تا هشت سال
    منیره صالحی، فاطمه زهرا هاشم آبادی
  • رابطه هوش هیجانی با ترک شغل با توجه به نقش میانجی گر خشنودی شغلی و حمایت سازمانی ادراک شده
    سید میثم دیباجی، هاجر مساح
  • ..
    جستجو در پایگاه

    جستجوی پیشرفته
    ..
    دریافت اطلاعات پایگاه
    نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
    ..










    Creative Commons License




     
    ..
    :: دوره 9، شماره 1 - ( 10-1393 ) ::
    جلد 9 شماره 1 صفحات 103-64 برگشت به فهرست نسخه ها
    The Effects of Workplace Spirituality and Teacher__AWT_QUOTE__s Self-Efficacy Beliefs on His/Her Job Satisfaction
    دکتر صدیقه خورشید نویسنده مسیول
    چکیده:   (3219 مشاهده)
    The aim of this study was to investigate the effects of spirituality at workplace and teacher__AWT_QUOTE__s self-efficacy on her/his job satisfaction. A sample of 366 teachers who were selected by the clustering random sampling method completed the following questionnaires:TEBS-SELF,Teacher__AWT_QUOTE__s job satisfaction, Workplace spirituality. Data were analyzed using the LISREL Software and the path analytic method. Results showed the effects of Workplace spirituality and teacher__AWT_QUOTE__s self-efficacy beliefs on his/her job satisfaction (PP). In sum, the analytic model explained .70 of the teacher’s job satisfaction. The findings of this study suggest that creating spirituality at workplace, and institutionalizing spiritual values in teacher__AWT_QUOTE__s profession and work can have many benefits such as enhance teacher__AWT_QUOTE__s effectiveness in classroom by fostering and strengthening his/her self-efficacy beliefs, and as a result the greater satisfaction of the teacher of his/her profession.
         
    نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
    دریافت: 1400/7/3 | پذیرش: 1400/8/23 | انتشار: 1400/8/23


    XML   English Abstract   Print


    Download citation:
    BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
    Send citation to:

    mohammad sedigheh khorshid nevisandeh election. The Effects of Workplace Spirituality and Teacher__AWT_QUOTE__s Self-Efficacy Beliefs on His/Her Job Satisfaction. ijpb 2015; 9 (1) :64-103
    URL: http://ijpb.ir/article-1-200-fa.html

    دکتر صدیقه خورشید نویسنده مسیول . The Effects of Workplace Spirituality and Teacher__AWT_QUOTE__s Self-Efficacy Beliefs on His/Her Job Satisfaction. نشریه بین المللی روانشناسی. 1393; 9 (1) :64-103

    URL: http://ijpb.ir/article-1-200-fa.html



    بازنشر اطلاعات
    Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
    دوره 9، شماره 1 - ( 10-1393 ) برگشت به فهرست نسخه ها
    نشریه بین المللی روانشناسی International Journal of Psychology (IPA)
    Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 52 queries by YEKTAWEB 4660