[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
داوران::
ابر کلیدوازگان::
::
مقالات در دست انتشار
  • Evaluation of the Effectiveness of Morita Therapy on General Health and Pain Catastrophizing in Older Adult Women with Chronic Knee Pain
    Behnaz Dehghan، Ali Issazadegan، Esmaeil Soleimani
  • اثربخشی درمان هیجان مدار (EFT) بر استرس شغلی، کیفیت زندگی کاری، خشنودی شغلی و تاب آوری در کارکنا‌ن پلیس
    محسن درکه، نسرین ارشدی، حسین شکرکن، کیومرث بشلیده، بهرام پیمان نیا
  • بررسی اثربخشی آموزش گروهی فرزند پروری مثبت والدین بر میزان پرخاشگری، اضطراب و افسردگی کودکان پیش دبستانی
    مریم موحدنژاد، سید داود حسینی نسب، مرضیه علیوندی وفا
  • اثربخشی طرحواره درمانی بر تحمل پریشانی، تنظیم هیجان و تاب آوری بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری عملی
    فرزین باقری شیخانگفشه، خزر تاج بخش، وحید صوابی نیری، ناهید میکلانی، شبنم بریاجی
  • اثربخشی مشاوره گروهی براساس منابع تکوین‌خود بر افسردگی، اضطراب و استرس مادران دارای فرزند اتیسم
    سمانه کریمی، سیدجلال یونسی، خلیل کاکاوندی
  • رابطه سرمایه روانشناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش میانجی تعهد سازمانی
    ریحانه صحرانورد معافی، فرزانه رنجبر نوشری
  • ارتباط طرحواره های هیجانی، تمایزیافتگی خود و ذهنی سازی با ویژگی‌های شخصیت مرزی در جمعیت غیربالینی
    علی ناظم زاده، مهناز شاهقلیان، فریدون یاریاری
  • خطرات و آسیب های روانشناختی کودکان کار: تدوین مدل ارتباط شبکه ای
    صدیقه گوزل، عنایت الله زمان پور، شیوا دولت آبادی
  • اثربخشی آموزش استفاده از توانمندی های منش بر رهبری تحولی و رهبری اخلاقی مدیران میانی
    عبدالزهرا نعامی، امیر محرابی، سید اسماعیل هاشمی
  • اثربخشی گروه درمانی متمرکز بر شفقت بر علائم پنیک، انتقاد از خود و پردازش هیجان در بیماران پنیک
    مهدی رضا سرافراز، زهرا زمانیان، محمدحسین شکوهی
  • ..
    جستجو در پایگاه

    جستجوی پیشرفته
    ..
    دریافت اطلاعات پایگاه
    نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
    ..










    Creative Commons License




     
    ..
    :: دوره 6، شماره 1 - ( 10-1390 ) ::
    جلد 6 شماره 1 صفحات 0-0 برگشت به فهرست نسخه ها
    The Study of the Effectiveness of Cognitive Hope Enhancing Training on Reduction of Academic Procrastination
    دکتر ali issazadegan نویسنده مسیول ، آقای hossein salimy ، خانم farzaneh michaeli manee
    چکیده:   (3409 مشاهده)
    The main purpose of this research was to study the effectiveness of cognitive hope enhancing training on reduction of academic procrastination in students. The research method was experimental with pre, post tests and control group. The statistical population was students of boarding school in Bookan city. The sample comprised 32 students who were randomly selected and randomly assigned to two groups (16 students to the experimental group and 16 students to the control group). The experimental group participated in 8 sessions (each 90 min) 1 session per week. The data were obtained using Lay’s General Procrastination Scale, and Snyder__AWT_QUOTE__s Cognitive Model of Hope. Results showed that cognitive hope enhancing training (CHET) was effective in reducing the academic procrastination in the post test (p
         
    نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
    دریافت: 1400/7/3 | پذیرش: 1400/8/23 | انتشار: 1400/8/23


    XML   English Abstract   Print


    Download citation:
    BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
    Send citation to:

    mohammad علی عیسی زادگان nevisandeh election, aghaye حسین سلیمی, khanom فرزانه میکاییلی منیع. The Study of the Effectiveness of Cognitive Hope Enhancing Training on Reduction of Academic Procrastination. ijpb 2012; 6 (1)
    URL: http://ijpb.ir/article-1-155-fa.html

    دکتر ali issazadegan نویسنده مسیول ، آقای hossein salimy ، خانم farzaneh michaeli manee . The Study of the Effectiveness of Cognitive Hope Enhancing Training on Reduction of Academic Procrastination. نشریه بین المللی روانشناسی. 1390; 6 (1)

    URL: http://ijpb.ir/article-1-155-fa.html



    بازنشر اطلاعات
    Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
    دوره 6، شماره 1 - ( 10-1390 ) برگشت به فهرست نسخه ها
    نشریه بین المللی روانشناسی International Journal of Psychology (IPA)
    Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 53 queries by YEKTAWEB 4657