[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
داوران::
ابر کلیدوازگان::
::
مقالات در دست انتشار
  • اثربخشی درمان هیجان مدار (EFT) بر استرس شغلی، کیفیت زندگی کاری، خشنودی شغلی و تاب آوری در کارکنا‌ن پلیس
    محسن درکه، نسرین ارشدی، حسین شکرکن، کیومرث بشلیده، بهرام پیمان نیا
  • بررسی اثربخشی آموزش گروهی فرزند پروری مثبت والدین بر میزان پرخاشگری، اضطراب و افسردگی کودکان پیش دبستانی
    مریم موحدنژاد، سید داود حسینی نسب، مرضیه علیوندی وفا
  • اثربخشی مشاوره گروهی براساس منابع تکوین‌خود بر افسردگی، اضطراب و استرس مادران دارای فرزند اتیسم
    سمانه کریمی، سیدجلال یونسی، خلیل کاکاوندی
  • رابطه سرمایه روانشناختی با بهزیستی شغلی در معلمان: نقش میانجی تعهد سازمانی
    ریحانه صحرانورد معافی، فرزانه رنجبر نوشری
  • ارتباط طرحواره های هیجانی، تمایزیافتگی خود و ذهنی سازی با ویژگی‌های شخصیت مرزی در جمعیت غیربالینی
    علی ناظم زاده، مهناز شاهقلیان، فریدون یاریاری
  • اثربخشی آموزش استفاده از توانمندی های منش بر رهبری تحولی و رهبری اخلاقی مدیران میانی
    عبدالزهرا نعامی، امیر محرابی، سید اسماعیل هاشمی
  • اثربخشی گروه درمانی متمرکز بر شفقت بر علائم پنیک، انتقاد از خود و پردازش هیجان در بیماران پنیک
    مهدی رضا سرافراز، زهرا زمانیان، محمدحسین شکوهی
  • Evaluation of the Effectiveness of Morita Therapy on General Health and Pain Catastrophizing in Older Adult Women with Chronic Knee Pain
    Behnaz Dehghan، Ali Issazadegan، Esmaeil Soleimani
  • The Efficacy of Schema Therapy on Distress Tolerance, Emotion Regulation, and Resilience in Patients with Obsessive-Compulsive Disorder
    Farzin Bagheri Sheykhangafshe، Khazar Tajbakhsh، Vahid Savabi Niri، Nahid Mikelani، Shabnam Baryaji
  • The Psychological Risks and Harms of Working Children: Developing a Network Communication Model
    Sedigheh Gozall، Enayatollah Zamanpour، Shiva Dolatabadi
  • ..
    جستجو در پایگاه

    جستجوی پیشرفته
    ..
    دریافت اطلاعات پایگاه
    نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
    ..










    Creative Commons License




     
    ..
    :: دوره 6، شماره 2 - ( 10-1390 ) ::
    جلد 6 شماره 2 صفحات 0-0 برگشت به فهرست نسخه ها
    Assessment of Social-Emotional Skills Development of Children Aged 4-6 Years in Tehran Kindergartens
    خانم roya yavarian نویسنده مسیول
    چکیده:   (3028 مشاهده)
    The main purpose of this Ex post facto study was the assessment of social-emotional skills development of children aged 4-6 years in Tehran kindergartens. One hundred children aged 4 to 6 years from six kindergartens in different areas of Tehran were randomly selected. The research instrument was CAMS (curriculum and monitoring system) social-emotional skills development chart. The assessment of children social-emotional skills development was done by interviewing with their mothers and teachers and by observing the children. The results showed significant differences between the social-emotional skills scores of the 4-6 years old children and the criterion scores. Meanwhile, the qualitative analyses indicated that children in these age groups had problem in some skills such as being able to tolerate frustration and pointing out differences between self and others remarkably. Finally, the results highlighted the importance of the cultural-social-educational factors.
         
    نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
    دریافت: 1400/7/3 | پذیرش: 1400/8/23 | انتشار: 1400/8/23


    XML   English Abstract   Print


    Download citation:
    BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
    Send citation to:

    khanom رویا یاوریان nevisandeh election. Assessment of Social-Emotional Skills Development of Children Aged 4-6 Years in Tehran Kindergartens. ijpb 2012; 6 (2)
    URL: http://ijpb.ir/article-1-164-fa.html

    خانم roya yavarian نویسنده مسیول . Assessment of Social-Emotional Skills Development of Children Aged 4-6 Years in Tehran Kindergartens. نشریه بین المللی روانشناسی. 1390; 6 (2)

    URL: http://ijpb.ir/article-1-164-fa.html



    بازنشر اطلاعات
    Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
    دوره 6، شماره 2 - ( 10-1390 ) برگشت به فهرست نسخه ها
    نشریه بین المللی روانشناسی International Journal of Psychology (IPA)
    Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 53 queries by YEKTAWEB 4660