[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
داوران::
ابر کلیدوازگان::
::
مقالات در دست انتشار
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..










Creative Commons License




 
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML Investigation of the Causal Relationship between Academic Motivation and Academic Engagement with the Mediating Role of Achievement Emotions and Academic Hardiness in Students
سیمین زغیبی قناد، سیروس علیپور بیرجانی نویسنده مسیول، دکتر منیجه شهنی ییلاق
چکیده  
XML The Relationship of Personality Type, Social Trust and Social Desirability among the Homeless Adolescents Living in Zahedan Welfare Organization Hostels
دکتر حسین جناابادی نویسنده مسیول
چکیده  
XML The Interactive Effects of Attributional Style and Experience of Failure on Children’s Subsequent Mathematical Word Problem Solving
دکتر جواد صالحی نویسنده مسیول، دکتر طاهره الهی، دکتر غلامحسین انتصار فومنی، دکتر احمد رحمانی، خانم عفت قاسمی
چکیده  
XML Study of Academic Achievement and its Predictive Psychological Factors
دکتر فیروزه سپهریان آذر نویسنده مسیول، دکتر سیما مدیرخامنه، خانم فاطمه علیزاده دارابی
چکیده  
XML The Interplay of Self-Actualization, Creativity, Emotional Intelligence, Language and Academic Achievement in Gifted High School Students
خانم مهرنازالسادات فاطمی، دکتر مینا رستگار نویسنده مسیول
چکیده  
XML The Effects of the Moderating Variables (Family, Education, Peer Group) on the Association between Extraversion and Identity Styles
دکتر علیرضا قربانی نویسنده مسیول، دکتر هاسلیندا عبدالله، دکتر نوبایا احمد علی، دکتر معروف رودزان
چکیده  
XML The linkage of Intelligence, Prosocial Moral Reasoning and Moral Identity among Iranian University Students
دکتر علی رضا عظیم پور نویسنده مسیول، پروفسور منیجه شهنی ییلاق، فاطمه اسفندیاری، سعید عبدالهی، فرشته اسلامیه
چکیده  
XML The Analysis of the Psychometric Properties of the Persian Version of the Early Life Events Scale based on the Item Response Theory and the Classical Theory of Measurement
دکتر مهرنوش اثباتی نویسنده مسیول، دکتر روشنک خدابخش، دکتر ابوالقاسم مهری نژاد، دکتر زهره خسروی، دکتر غلامرضا صرامی
چکیده  
Back to Original Issue





نشریه بین المللی روانشناسی International Journal of Psychology (IPA)
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by